ممنوعیت تردد با انواع موتور سیکلت در آزادراه شرق سپاهان

ممنوعیت تردد با انواع موتور سیکلت در آزادراه شرق سپاهان

به گزارش آزاد راه شرق سپاهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: اخیراً شاهد تردد انواع موتورسیکلت در کنارگذر آزادراه شرق اصفهان هستیم که بسیار خطرساز است و در بسیاری از مواقع حوادث جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: خودروهایی نیز در این آزادراه توقف می‌کنند و حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز موتورسیکلت‌سواران را مشاهده می‌کنند که با رانندگان این خودروها نیز برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

وی با اشاره به تردد موتورسیکلت‌های سنگین از این آزادراه در روزهای تعطیل ادامه داد: تردد این موتورسیکلت‌ها در راه‌های عمومی ممنوع است و فقط می‌توانند در پیست‌های مجاز از این موتورسیکلت‌ها استفاده کنند و برای بردن آنها به پیست نیز باید توسط یدک‌کش یا موتورسیلکت‌بر حمل شوند.

زارع در ادامه بیان کرد: موتورسیکلت یک وسیله نقلیه بدون حفاظ است که بسیاری از جوانان با این وسیله نقلیه حرکات نمایشی و خطرسازی انجام می‌دهند و در بسیاری از مواقع باعث مصدومیت و حتی فوت خود و سرنشین آن می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: چند روز پیش ۲ برادر که با موتورسیکلت سنگین از شهرضا به مقصد اصفهان در حرکت بودند با کامیون تصادف می‌کنند و هر ۲ برادر جان خود را از دست می‌دهند.

وی در پایان تصریح کرد: هر چند پلیس مستمراً در خصوص استفاده صحیح از موتورسیکلت و رعایت قوانین تأکید دارد ولی باز هم شاهد هستیم عده‌ای از راکبان موتورسیکلت توجهی به این هشدارها ندارند و با انجام حرکات مخاطره‌آمیز و نمایشی خطرناک یک عمر ندامت و پشیمانی را برای خود و خانواده خود رقم می‌زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.