آزاد راه شرق سپاهان پایان خرداد به بهره برداری می رسد

آزاد راه شرق سپاهان پایان خرداد به بهره برداری می رسد

به گزارش روابط عمومی آزاد راه سپاهان ، عباس هادیان ،مدیرعامل شرکت آزادراه شرق سپاهان با اعلام این خبر افزود: با نصب علائم راهنمایی رانندگی و نیوجرسی ها تلاش می کنیم تا پایان خرداد ماه این آزادراه به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: آزاد راه شرق سپاهان به طول ۶۳ کیلومتر از آزادراه کاشان اصفهان و از مسیر نطنز جدا خواهد شد و به سمت شیراز منتهی می شود و مسیر مناسبی برای راه ارتباطی ترانزیت و حمل و نقل کالا از جنوب کشور با مرکز خواهد بود چرا که با راه اندازی این آزادراه خودروها از شیراز مستقیم به سمت نطنز می روند و به آزادراه اصفهان کاشان متصل می شوند که بخش زیادی از ترافیک شهری اصفهان را دور می زند و فاصله ترانزیت جنوب به شمال را کاهش می دهد.

مدیرعامل شرکت آزادراه شرق سپاهان خاطرنشان کرد: مسیر این آزاد راه که از نطنز تا شیراز است حدود ۹۳ کیلومتر می باشد که طبق توافق با وزارت راه و شهرسازی ۶۳ کیلومتر آن به عهده ما می باشد که تا شهر نائین می شود و ۳۰ کیلومتر باقی مانده نیز بنا است توسط شهرداری اصفهان تکمیل شود .

وی تصریح کرد: با راه اندازی این آزادراه ترافیک ورودی به شهر اصفهان کاهش پیدا می کند و حدود یک ساعت نیز از زمان مسیر شیراز کاهش پیدا می کند.

گفتنی است ، آزاد راه شرق سپاهان از کیلومتر ۳۰ آزادراه اصفهان- نطنز- کاشان شروع و به طول ۹۳ کیلومتر به سمت شرق ادامه می یابد. این کنارگذر جاده اصفهان اردستان را قطع و با عبور به سمت بزرگراه اصفهان- نایین در غرب و سپس منطقه باغ رضوان به سمت جنوب می رود، سپس با عبور از کنار شهر جدید بهارستان و گردنه لاشتر به بزرگراه (آزادراه) اصفهان- شیراز متصل می شود و با راه اندازی و استفاده از این مسیر(کنارگذر شرقی)، استان های جنوبی و همچنین بخش جنوبی استان اصفهان ۵۰ کیلومتر به تهران نزدیک تر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.