کنارگذر شرق سپاهان در دوره مدیریت جدید صندوق بازنشستگی از بلاتکلیفی رها شد

کنارگذر شرق سپاهان در دوره مدیریت جدید صندوق بازنشستگی از بلاتکلیفی رها شد

به گزارش آزاد راه سپاهان، سیدعلیرضا عظیمی پور در آیین تجلیل از دست اندرکاران ساخت پروژه آزادراه شرق سپاهان که امروز (سه شنبه) با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران و دست اندرکاران ساخت این آزادراه برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: از تیر۱۳۹۵ تا بهمن ۱۳۹۸، ۱۳۰میلیارد تومان و از بهمن ۱۳۹۸ تا به امروز ۳۳۵ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است تا بتوانیم پروژه را با کیفیت در اختیار مردم قرار دهیم.

وی کنترل و پایش مستمر پروژه و رفع موانع را نخستین عامل در پیشبرد پروژه برشمرد و با تاکید بر اهمیت تخصیص به موقع منابع، گفت: جمع این دو عامل ناشی از رهبری صحیح است.

عظیمی پور با بیان اینکه مدیریت مناسب نقش بسیار مهمی در بنگاه های اقتصادی دارد، افزود: پس از مدت ها که این پروژه مشمول مرور زمان شده بود، شاهد جلوه های دیگری از فعالیت های اقتصادی بودیم.

وی با اشاره به ضربه شیوع بیماری کرونا به مجموعه های اقتصادی کشور از جمله شرکت های زیرمجموعه هلدینگ آتیه صبا، گفت: با این حال، مجموعه آتیه صبا و شرکت های تابعه تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا بتواند خدمت رسانی لازم را انجام دهد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا جمع سود شناسایی شده این هلدینگ از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۸ را ۱۶۲۵میلیارد تومان و در ۶ماهه نخست سال جاری ۸۲۵ میلیارد تومان برشمرد و افزود: پیش بینی کرده ایم که تا پایان سال بالغ بر ۳۰۰۰میلیارد تومان سودآوری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به زودی وارد بورس می شویم، افزود: طی ۶ماه سال جاری، ۴شرکت زیان ده سودآور شده اند و ۲شرکت که متوقف شده بودند، کسب و کارهای جدیدی را شروع کردند که یکی از آنها مرکز نوآوری صبا بوده است.

بهره برداری از آزادراه شرق سپاهان قابل تصور نبود


عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور هم در این جلسه با بیان اینکه «در طول سه دولت گذشته تیمی پایِ کار، هماهنگ و فنی تر از تیم امروز مدیریتی صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا نداشته ایم» گفت: همین موضوع در کنار خواست اجرای پروژه و ایجاد وحدت رویه و همدلی در کارگاه فنی پروژه سبب شد آزادراه شرق سپاهان که از سال ۸۴ اجرای آن شروع شده بود اما در بلاتکلیفی به سر می برد، اجرایی شده و به بهره برداری برسد.

جلال بهرامی مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری را نعمتی برای صندوق بازنشستگی کشوری برشمرد و اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری در دوره مدیریتی جدید از بی تصمیمی ها و بلاتکلیفی ها رها شد.

وی با اشاره به اینکه همدلی حاکم بر گروه، در خارج از کارگاه هم بین افراد حاکم بود، بر اهمیت تصمیمات به موقع مدیریتی تاکید کرد و گفت: ۷۰درصد دلیل گران تمام شدن پروژه ها، تاخیر در تصمیم گیری صاحب پروژه و بلاتکلیف ماندن آن است. تصمیمات مدیریتی می توانند باعث از دست رفتن زمان و گران تمام شدن پروژه ها شوند.

او با بیان اینکه در این مدت کوتاه، ۴۰درصد پیشرفت کار و بیش از ۶۰ درصد بودجه مورد نیاز پروژه آزادراه شرق سپاهان تامین شده است، قیمت تمام شده پروژه را قیمتی قابل قبول خواند و گفت: این رقم، کمتر از رقمی است که در حال حاضر در پروژه های مشابه کشور در حال هزینه شدن است.

تلاش می کنیم باقی مانده کار پروژه با قدرت و سرعت به پایان برسد

مدیرعامل شرکت آزادراه شرق سپاهان هم در این جلسه ضمن تقدیر از همکاران خود و همه دست اندرکاران این پروژه، گفت: بارِ انجام کارهای بزرگ این چنینی شاید بیشتر بر دوش افرادی است که در رده های پایین تر زحمت می کشند و دلسوزانه در تلاشند تا کار خود را با کیفیت بهتر تحویل دهند اما هیچ گاه دیده نمی شوند.

عباس هادیان با تاکید بر لزوم توجه و تمرکز ویژه بر اتمام باقی مانده کار این پروژه گفت: ورودی ترافیک اصفهان، به لوپ جنوب شرقی نائین تحمیل می شود و باید به گونه ای کار مدیریت شود که این بار ترافیکی برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.