هدف همه ما تعالی سازمانی و خدمت به بازنشستگان عزیز است

هدف همه ما تعالی سازمانی و خدمت به بازنشستگان عزیز است

به گزارش روابط عمومی آزادراه سپاهان،مهندس ولی آذروش صبح روز چهارشنبه با کارکنان مجموعه آتیه صبا نشست صمیمانه ای برگزار کرد که در آن کارکنان نیز نقطه نظرات خود را در خصوص شرایط مجموعه بیان کنند.
مدیر عامل هلدینگ آتیه‌صبا ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهترین مسائلی که از روز اول حضورمان در مجموعه آتیه صبا مهم بود، توجه به موضوع نیروی انسانی است. اعتقاد ما بر این است که در هر مجموعه‌ای نیروی انسانی عامل اصلی توسعه آن مجموعه و در نهایت کشور است. بر همین روال علیرغم مشکلاتی که برای مجموعه ای ما وجود داشت، خانواده آتیه صبا به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.
وی افزود: خانواده ما بزرگ است اما پیگیر دغدغه تمام پرسنل زحمتکش آتیه صبا و زیر مجموعه های آن‌ها هستیم. سعی ما بر این است تا کارآمدی نیروهای متخصص با فراهم آمدن فضای مناسب کاری و بدون حاشیه، بیش از گذشته باشد.
مهندس آذروش با بیان اینکه ما باید هدفمند و با قدرت به سمت تعالی سازمانی و شرکت حرکت کنیم، اظهار کرد: هدف همه خدمت به بازنشستگان عزیز است و این شرکت متعلق به آن‌هاست، بنابراین در قبال پرداختی‌هایی که صورت می‌گیرد باید خدمات ارزنده و مثبت به این قشر شریف ارائه شود.
وی یادآور شد: باید گفت که دغدغه کار مثبت در همه کارکنان آتیه صبا و زیر مجموعه های آن وجود دارد که این مسئله در زمان وقوع زلزله کرمانشاه نشان دادند که از ابتدای آن با کمک های خود در حد توان به یاری هموطنان عزیزمان شتافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.