تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شد

تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شد

به گزارش روابط عمومی آزاد راه سپاهان،با حکم علي ربيعي، «جمشيد تقي زاده» به عنوان مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري منصوب و معرفي شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، جمشيد تقي زاده که پيش از اين معاون امور مجلس، حقوقي و استان هاي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي بود، امروز (شنبه) در مراسمي با حضور علي ربيعي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي رسماً به عنوان مديرعامل جديد صندوق بازنشستگي کشوري منصوب و معرفي شد.
ربيعي در اين نشست، از خدمات و تلاش هاي سه ساله محمود اسلاميان مديرعامل سابق صندوق بازنشستگي کشوري و ابراهيم صادقي فر، سرپرست اين صندوق قدرداني کرد.
تقي زاده، داراي مدرک تحصيلي دکتري مديريت و برنامه ريزي، کارشناسي ارشد مديريت و همچنين کارشناسي عمران و حقوق است که پيش از اين نيز رياست هيات مديره صندوق بازنشستگي کشوري را برعهده داشته است.
او سوابقي در حوزه مديريت کلان اقتصادي، شهري و ورزشي همچون شهردار تبريز و ميانه و مديرکل تربيت بدني استان هاي تهران و آذربايجان شرقي را در کارنامه فعاليتي خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.