معاون وزیر راه و شهرسازی از مهندس آذروش و تلاش های آتیه صبا در توسعه آزادراه ها تقدیر کرد

معاون وزیر راه و شهرسازی از مهندس آذروش و تلاش های آتیه صبا در توسعه آزادراه ها تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی آزادراه سپاهان، میر شفیع با بیان اینکه هلدینگ آتیه صبا در زمینه توسعه راه ها نقش اثرگذاری را ایفا کرده است، اظهار کرد: پروژه آزاد راه شرق سپاهان از پیشرفت خوبی در دوره مدیریت مهندس آذروش در هلدینگ آتیه صبا برخوردار شده است که امیدواریم این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.
وی افزود: لازم است تا صندوق های بازنشستگی و شرکت های زیر مجموعه آن در پروژه های راه سازی و توسعه حمل و نقل جاده ای نقش پر رنگ تری را ایفا کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به نقش توسعه حمل و نقل جاده ای در شکوفایی اقتصاد، گفت: پروژه های عمرانی به خصوص در حوزه راه و توسعه آن زیربنا و الفبای توسعه است و شرکت آتیه صبا نیز با انجام پروژه هایی مانند آزادراه شرق سپاهان، آزاد راه ارومیه و همچنین آزادراه امیرکبیر توانسته است نقش آفرینی خوبی در این عرصه داشته باشد.
در ادامه این نشست مهندس آذروش با ارائه اطلاعات کامل از روند پیشرفت پروژه آزاد راه شرق سپاهان، اظهار کرد: هلدینگ آتیه صبا علیرغم تمام مشکلاتی که وجود داشت توانسته به عنوان یکی از شرکت های نقش آفرین در توسعه حمل و نقل کشور عمل کند.
مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا با اشاره به نقش مهم حمل و نقل در توسعه کشورها، گفت: ایران به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی از استعدادها و مزیت های بالایی در جابجایی مسافر و ترانزیت کالا از طریق حمل و نقل جاده ای در بخشهای زمینی و ریلی، هوایی و دریایی در منطقه برخوردار است. برغم سرمایه گذاری های سالهای گذشته در زمینه توسعه شبکه ارتباطات و حمل و نقل شاخص های عملکرد این بخش نسبت به ظرفیت های بالقوه ای که در حوزه حمل و نقل وجود دارد فاصله دارد که با تدابیر وزارت محترم راه و شهرسازی و دولت محترم این فاصله به زودی کمتر خواهد شد.
مهندس آذروش یادآور شد: سرمایه گذاری در زیرساخت های حمل و نقل از یکسو باعث کاهش هزینه های تولید و از سوی دیگر زمینه افزایش امکان دسترسی به بازارها و تنوع ستاده های تولید را فراهم می کند که در نهایت این امر به رونق تولید داخلی در کشور نیز کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.